söndag 3 maj 2015

Glädje och stolthet - igen :).

Nu har jag tittat igenom alla nationella prov i geografi och det ser mycket, mycket bra ut. Även om jag sedan tidigare vet vad ni kan så överträffade era resultat mina förväntningar stort. Som jag har skrivit och sagt så många gånger denna termin så är jag så otroligt stolt över er och den utveckling ni har gjort under dessa år. På tisdag ska andra lärare titta igenom era prov för att se att jag och Caroline har bedömt er rätt och jag hoppas att jag kan gå ut med resultaten på onsdag.

I svenska kommer ni att fortsätta med våra, Vår - texter. Jag blev så glad när jag smygläste era förslag till tal till skolavslutning. Jag önskar att ni alla skulle få lov att hålla talen men tyvärr kommer vi bara hinna med ett tal per klass. De tal som inte kommer att läsas upp skolavslutningen kommer jag att lägga ut som ett sista inlägg här på bloggen. Det som glädjer mig mycket  när jag läser era förslag till tal är er stolthet över vår fantastiska skola, era uppmaningar om att ta tillvara på lektionerna till elever som ska gå kvar på skolan, era lärdomar att alla människor är lika mycket värda och att kunskap är makt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar