söndag 19 oktober 2014

Utvärdering av arbetsområdet i geografi, jordens inre och yttre krafter


Hej!
Under nästa vecka kommer vi att avsluta vårt arbetet om jordens inre och yttre krafter. Jag vill då att alla skriver en utvärdering. En utvärdering är till för att jag ska vet vad som har varit bra och vad som har varit mindre bra för att jag ska kunna ändra min undervisning och kanske göra på ett annat sätt nästa gång eller ta tillvara på det som ni tycker är bra. Somvanligt när vi skriver så gäller det att förklara och kunna motivera sina svar så att jag tydligt kan förstå vad du menar.


1. Vad har varit bra under arbetsområdet?
2. Vad har varit mindre bra?
3. Finns det något som du tycker har varit svårt?
4. Är du nöjd med din prestation under arbetet? Är det något du kan göra annorlunda till nästa arbetsområde? Är det något jag som lärare ska göra annorlunda?




5. Hur vill du att vi ska arbeta med nästa arbetsområde, Stormaktstiden? Hur lär du dig på bästa sätt?
6. Hur vill du redovisa dina kunskaper om Stormaktstiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar