lördag 9 augusti 2014

Nytt läsår!

Välkomna tillbaka till ett spännande, lärorikt och roligt läsår.
Jag hoppas att ni alla har haft ett härligt sommarlov med mycket vila, bad, glass
och kompisar.

I So´n kommer vi att fortsätta vårt arbete i samhällskunskap genom att lära oss mer om de olika
partierna och vad de står för och hur ett val går till.










I   svenska ska 6a ska vi börja läsa läsa boken Alex Dogboy med en stor skrivuppgift till som jag kallar " Övergiven" och i 6b ska vi läsa boken " Pojken i randig pyjamas" med skriv uppgiften " Sviken".

Jag ser verkligen fram emot ännu ett läsår med er alla!

5 kommentarer:

  1. Kan du inte skriva dem orden vi skulle ha till läxa idag för jag mins ingenting / hannadi 6b.

    SvaraRadera
  2. Hej Sofie
    Jag har en fråga??
    Kommer vi att försätta att andvända drive??// dene Mona zozo och Nour

    SvaraRadera
  3. Hej tjejer!
    Vi kommer att fortsätta att skriva och arbeta på driven eftersom jag har märkt att det gör att ni utvecklar ert skrivande mycket. Jag ser framemot att läsa era texter Hallå framtiden.
    Ha det bra!
    Sofie

    SvaraRadera
  4. Hej jag tycker att er blogg är fantastisk man kan lära sig jätte bra 😃
    Lycka till /Anna ❤️

    SvaraRadera
  5. Er blogg är fantastisk// Denes mamma

    SvaraRadera